דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
תיקון מכונות שטיפה
תיקון מכונות שטיפה

תיקון מכונות שטיפה

עסקים ממגוון תחומי התעשייה והמסחר עושים שימוש במכונות שטיפה ממגוון סוגים. מכיוון שמדובר במכונות שעלותן הבסיסית אינה נמוכה, יש לעתים צורך בביצוע תיקונים מסוגים שונים עקב בלאי, שימוש יתר או טיפולים תקופתיים. אלמוג ציוד טכני מתמחה בשירות תיקון מכונות שטיפה. מעבר לייבוא ושיווק המכונות, אנו מציעים שירותי תיקון ייעודיים לכל סוגי מכונות השטיפה. עם מגוון חלקים ענק, צוות טכני מיומן ומעבדה ייעודית, לקוחות עסקיים מכל תחומי התעשייה מגיעים אלינו לקבלת שירות תיקונים.

אלו שירותי תיקון מכונות שטיפה תעשייתיות מוצעות באלמוג?

לא כל בעלי המקצוע יוכלו בהכרח לספק עבורך את כל פעולות התיקון למכונות שטיפה בלחץ. ייתכן שבמסגרת האחריות יוכלו להציע לכם החלפת רכיבים פגומים או מענה לתקלות נקודתיות. בכדי להבטיח תפקוד מיטבי ולמצות את אורך חיי המכונה, מומלץ להסתייע בשירותי תיקון ותחזוקה מקיפים. אלו כמה משירותי התיקונים המוצעים באלמוג ציוד טכני.

תיקון ושיפוץ מנועי מכונות שטיפה תעשייתיות

עם הזמן, אנו עשויים לזהות כי המנוע מפיק רעשים ומראה סימני בלאי. במקרה כזה, ייתכן שיהיה צורך לבצע שיפוץ במנוע. כמו כן, לאחר תקופת שירות מסוימת מומלץ לבצע פעולה זו כתחזוקה מונעת. תהליך זה כולל את פירוק המנוע, ניקויו, בדיקה מקיפה של החלקים והחלפתם במידת הצורך.

ליפוף מנועים

מנועים חשמליים מסתמכים במידה רבה על תפקוד מיטבי של הסלילים. ככל שהזמן חולף, העומס שהם נתונים לו שוחק אותם. לכן, נדרש לבצע אחת לתקופה ליפוף מנוע שמבטיח ביצועים אופטימליים, מונע התחממות יתר ומשפר את היעילות האנרגטית.

שיפוץ משאבות ומשאבות לחץ

המשאבות מהוות מרכיב מהותי במכונת שטיפה ודורשות תחזוקה שוטפת. אם נתקלתם בבעיית לחץ, אנשי התחזוקה שלנו יפרקו המשאבות, יבצעו בדיקות מקיפות ויחליפו כל רכיב בלוי או פגום.

ניקוי ספירלות מים חמים וטיפול במערכת החימום

עבור מכונות שטיפה המשתמשות במים חמים, ניקוי קבוע של ספירלות המים החמים והסרת אבנית הם חיוניים למניעת סתימות ולהבטחת יעילות בביצועים. ככל ונתקלתם בבעיית חימום המים לטמפ' הנדרשת, ייתכן ומדובר באבנית שהצטברה, תקלה בתרמוסטט או בגוף החימום.

החלפת שסתומים ואטמים

מכיוון שבמכונות שטיפה תעשייתיות מופעלים לחצים אדירים, השסתומים והאטמים נתונים במתחים משמעותיים ועשויים לסבול מבלאי המוביל לדליפות. במחלקת תיקון מכונות שטיפה תעשייתיות של אלמוג ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של שסתומים ואטמים.

החלפת וסתים

תרמוסטטים תקולים עשויים לפגוע ביעילות חימום המים. אחת לתקופה, יש לבצע בדיקה ובמידת הצורך להתקין וסתי טמפרטורה חדשים על מנת לשמר טמפרטורת עבודה יעילה.

טיפולי שבר

העבודה עם מכונת השטיפה עשויה להיות אינטנסיבית ואך טבעי שיתפתחו סדקים או שברים במעטפת המכשיר. ייתכן ומדובר בתקלה אסטטית שתחליטו להתעלם ממנה וייתכן ומדובר ברכיב משמעותי הפוגם בפעילות המכונה.

תיקון לוחות פיקוד של מכונות שטיפה

לוח הפיקוד הוא למעשה ה"מוח" של המכונה המאפשר לה לפעול בהתאם לצרכים עבורם רכשתם אותה. ללא לוח פיקוד תקין, לא ניתן יהיה לבצע את כלל הפעולות להן המכונה יועדה. המכונה עשויה להיות מושבתת לחלוטין או לפעול ברמת הספק נמוכה מהרגיל. לכן חשוב לבצע בקרה מתמדת של תקינותו ובמידת הצורך לבצע תיקון או החלפת לוח פיקוד.

בדיקת תחזוקה שנתית

בכדי להבטיח את תקינותם של כלל הרכיבים שציינו, חשוב להבטיח שאיש המקצוע יערוך בדיקה מקיפה ויבצע טיפולי תחזוקה בהתאם לנדרש. אצלנו תוכלו לקבל שירות תיקונים ותחזוקה עבור מכונת השטיפה שלכם.

שירות תיקון ותחזוקה למכונות שטיפה תעשייתיות – אלמוג ציוד טכני

אם ברשותכם מכונת שטיפה תקולה מכל סוג שהוא (גרניק, מכונת שטיפה תעשייתית, שוטפי רצפות וכיו"ב), רגע לפני שאתם מחליפים אותה בחדשה, אתם מוזמנים להגיע לבדיקה במעבדה שלנו. אנו מציעים שירות תיקונים למכונות שטיפה מכל הסוגים, מחזיקים במלאי חלפים רחב ובצוות טכנאים מקצועי ומיומן.

דילוג לתוכן