דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
נעלי עבודה מקצועיות
נעלי עבודה מקצועיות

נעלי עבודה מקצועיות – לא רק למקצוענים

נעלי עבודה חיוניות לשמירת הבטיחות של צוות העובדים. כיצד נעלי עבודה מקצועיות מגנות על שלומם של העובדים ומהם מותגי נעלי העבודה המובילים? כל התשובות בפנים.

לפי החוק בישראל, עבודה אשר קיימת בה סיכונים בטיחותיים כמו עבודת בנייה ושיפוצים, עבודה בתנאי שטח מאתגרים או עבודה הדורשת עמידה ממושכת, מחייבת את המעסיק לדאוג לנעלי עבודה עבור צוות העובדים. נעלי עבודה מקצועיות מגנות על שלומו של העובד. הן שומרות על כפות רגליו מפני החלקות ונפילות, פגיעה מחומרים מסוכנים וחומרים כימיים כמו דלקים ושמנים, ונפילה של חפצים חדים או כבדים. בנוסף, נעלי עבודה מיוצרות מחומרים איכותיים ומטכנולוגיות מתקדמות. חומרים אלו מסוגלים להעניק תמיכה, נוחות ואחיזה טובה לכף הרגל.

נעלי עבודה עם כיפת מגן

נעלי עבודה עם כיפת מגן, אלו נעליים הכוללות חלק קשיח הממוקם באזור הקדמי של הנעל. נעליים אלו מספקות הגנה רבה ותורמות מאוד לבטיחות של העובד. הנעל כולל כיפה מברזל אשר מגנה על אצבעות כף הרגל במקרה של נפילת חפץ חד או חומר מסוכן. נעל כזאת מתפקדת כציוד מגן לכל דבר, ממש כמו קסדה, והיא תורמת לבטיחות העובד וכן ליעילות שלו במקום העבודה.

נעלי Blundstone

נעלי בלנסטון אלו נעלי עבודה בין הפופולריות ביותר בעולם. לצד המראה האסתטי שלהם המאופיין בעיצוב מרשים. מגפי בלנסטון העשויות מעור איכותי מעניקים נוחות מירבית וחליצה ונעילה קלות מהירות. זאת, בזכות החלק האלסטי הממוקם בצידי הנעליים. נעלי בלנסטון כוללות סוליות TPU המספקות תמיכה ונוחות לרגל עם מדרך הניתן לשליפה, וכן סוליה אמצעית העשויה מ-PU עם טכנולוגיית בלימת זעזועים. המגפיים קלות מאוד ומתאימות הן לעבודה והן לשימוש יומיומי. בנוסף, הן נחשבות כנעלי יוניסקס המיועדות הן לגברים והן לנשים.

נעלי Steel Blue

נעלי עבודה של המותג Steel Blue כוללים כיפת מגן ממתכת ומיגון מפני חדירת עצמים לסוליה. המגפיים, העשויים מעור טבעי משובח מניו זילנד, בעלי רמת מיגון S3. הם עמידים בפני מים והחלקה (SR) ובעלי סוליה העמידה לחום של 130 מעלות אשר מנדפת לחות מהרגל ושומרת עליה יבשה. רפידת המדרס לאורכה של הנעל מעניקה נוחות והתמיכה. הפוליאוריטן הרך ממנו היא עשויה שומרת על צורת המגף לאורך זמן. הסוליה החיצונית של הנעל בולמת זעזועים, בעלת כושר עמידות מוגבר והיא אנטי סטטית, והסוליה הפנימית אנטיבקטריאלית, עמידה וגמישה.

נעלי Redback

נעלי עבודה מבית Redback כוללות כיפת ברזל ועמידות מאוד לתנאי עבודה ושטח. הגפה של הנעל עשויה מעור איכותי עם חיזוק טרמופלסטי אשר מספק אחיזה מצוינת באזור הקרסול. הנעליים כוללות סוליית סילי ג'ל ייחודית שעשויה TPU (פולואוריטן טרמו-פלסטי). סוליה זאת בולמת זעזועים ועמידה בפני שחיקה. בזכות הזיזים הקשיחים הנמצאים בתחתית הסוליה, הנעליים מספקות נוחות מירבית ואחיזה מושלמת בקרקע.

נעלי עבודה מקצועיות – לא רק למקצוענים

בסך הכל, השקעה בנעלי בטיחות איכותיות חיונית להגנה על רגלי העובדים מפני סכנות במקום העבודה. מותגים כמו Redback, Blundstone ו-Steel Blue מציעים מגוון אפשרויות שיתאימו לתעשיות שונות ולהעדפות אישיות. על ידי בחירת נעלי בטיחות שהן גם פונקציונליות וגם מסוגננות, העובדים יכולים להרגיש בטוחים ונוחים בזמן העבודה. מגוון העיצובים הרחב של נעלי העבודה המקצועיות בשילוב הנוחות הרבה וכמובן העמידות הגבוהה, הפכו אותן בשנים האחרונות גם לבחירה אופנתית מובילה.

דילוג לתוכן