דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313

כלי עבודה לבית

לכולנו זה קרה. נשרפה נורה בבית / יש נזילה בשירותים / צריך לתלות תמונה / להרכיב רהיט או כל פעילות אחרת הדורשת כלי עבודה. מגוון כלי העבודה הרחב אשר ניתן למצוא כיום עשוי לבלבל – אז במקום שתטרידו בכל פעם את השכן, החלטנו לעשות לכם סדר ולהכין רשימת כלי עבודה שמומלץ שיהיו בכל בית וחילקנו אותם לשתי קטגוריות – כלי עבודה ידניים וכלי עבודה חשמליים.

כלי עבודה ידניים לבית

כלי העבודה הבסיסיים ביותר הנדרשים לכל בית, הם כלי העבודה הידניים:

  • פטיש – לדפוק מסמר לטובת תליית תמונה / מראה. ישנם סוגים רבים של פטישים אשר מגיעים בגדלים ומשקלים שונים. לשימוש ביתי מומלץ לבחור בפטיש במשקל בינוני אשר יאפשר לכם לבצע את רוב העבודות הדורשות שימוש בפטיש.
  • פלייר – חיזוק ברגים רופפים / אחיזה באלמנטים. פליירים משמשים אותנו למגוון רחב של פעולות ושימושים שונים, כאשר הפעולה הבסיסית והיסודית של כל פלייר היא מתן אפשרת אחיזה באלמנטים שונים. זה יכול להיות אום שמחליק, פתיחת ברז, רשת גריל לוהטת ועוד. גם כאן קיים מגוון רחב של סוגים, גדלים וכמובן מותגים שונים. ההמלצה שלנו היא להחזיק בשלושה פליירים – רגיל, פלייר אף ופלייר פטנט.

    פליירלמגוון פליירים לחצו כאן >>
  • מברגים – חיזוק / פתיחת ברגים. אחד מהכלים השימושיים והחשובים ביותר בכל בית הוא מברג. כמובן שקיימים סוגים שונים של מברגים המיועדים לפעולות ספציפיות אך מומלץ ביותר להחזיק סט מברגים הכולל מברג שטוח (מינוס), מברג צלב (“מברג פיליפס”) ומפתחות אלן בגדלים שונים. ניתן כמובן לרכוש מברג בעל ראש מתחלף, אשר באמצעות מגוון ביטים (ראשים מתחלפים) ניתן להתאימו לסוג הפעולה הנדרשת.

    מברג שטוחלמברגים, ביטים ומה שביניהם לחצו כאן >>
  • מסור חשמלי – חיתוך עץ / פלסטיק / מתכת ועוד. לעתים יש צורך לבצע חיתוך במשהו שהוא עבה וקשיח יותר מפיסת נייר. מכיוון שישנם סוגים שונים של מסורים חשמליים המתאימים לחיתוך מגוון חומרים רחב, רצוי לבחור במסור סטנדרטי אשר יאפשר לכם לבצע את רוב פעולות החיתוך.מסור חיתוך עץ
    למגוון מסורים חשמליים לחצו כאן >>
  • סכין יפנית – חיתוך של מגוון חומרים במהירות ובדיוק. סכין יפנית היא אחת מההברקות הטובות ביותר. זוהי סכין חדה מאוד, בעלת להב מתכוונן אשר ניתן לחידוש (הן ברמת כל הלהב וכמובן שברמת השפיץ), ומאפשרת חיתוך מדויק – כמעט כירורגי – של מגוון חומרים שונים.
    סכין יפנית
    לסכינים יפניים ואולרים >>
  • מד מטר – מדידת אובייקטים ומרחקים. צריכים לקדוח חור במיקום מדויק? רוצים לדעת מה האורך של הארון? לא בטוחים אם מכונת הכביסה תיכנס? מד מטר. כל פשוט ונוח אשר עשוי לחסוך לכם זמן, כסף והרבה כאבי ראש. לפני שפועלים – מודדים.
    סרט מדידה
    מד מטר פשוט ומקצועי >>

כלי עבודה חשמליים לבית

ישנם כלי עבודה חשמליים שבהחלט מומלץ שיהיו בכל בית.

  • מקדחה – תליית תמונה / מראה וכיו"ב. אחד מכלי העבודה הנדרשים ביותר. מקדחה תסייע לכם לבצע חורים בקירות, בעץ, במתכת ובקרמיקה. מבחר הכלים הגדול מאפשר כיום לכל אחד לרכוש את המקדחה המתאימה לו ביותר. מכיוון שאנו מכוונים לכלי עבודה המיועד לשימוש ביתי, מומלץ לרכוש מקדחה רוטטת בעלת מקדחים שונים המיועדים לשימוש במגוון חומרים.
    מקדחה חשמלית
    למבחר מקדחות לשימוש ביתי >>
  • מברגה – הברגת ברגים על מגוון חומרים. קדחתם בקיר לטובת תליית מתקן הטלוויזיה? קדחתם במקלחת לטובת מתקן רחצה חדיש? צריך להתקין רהיט שהגיע בקופסא? מברגה חשמלית איכותית תסייע לכם להבריג את הברגים במהירות, בקלות וללא כל מאמץ מצדכם. מומלץ לבחור מברגות נטענות אשר לא יסרבלו את השימוש ויאפשרו לכם לבצע הברגה בכל מקום ללא תלות במקור חשמל.
    מברגה נטענת
    לכל סוגי המברגות >>

כלים עבודה נוספים

עד כה הצגנו את הכלים העיקריים אשר מומלץ שיהיו בכל בית. כמובן שבמידה וקיים צורך, מומלץ לרכוש כלי עבודה ייעודיים המתאימים לכל פעולה באופן מדויק. בחנויות של אלמוג ציוד טכני, ניתן למצוא מגוון כלי עבודה מכל הסוגים של המותגים המובילים בעולם. המגוון הרחב יחד עם השירות המקצועי שלנו, יאפשר לכם לרכוש את הכלים המתאימים לכל פעולה. כלי העבודה החשמליים הנוספים המוצעים אצלנו הם: פטישוניםפטישי קידוח וחציבהמסורי חרבכלי מדידה דיגיטלייםמשחזותמסורים שולחנייםמסורים עגוליםמלטשות ועוד. בתחום כלי העבודה הידניים, ניתן למצוא אצלנו גם פנסים, אקדחי ניטים וסיכות, אולרים, סטים של מפתחות, קליבות ומלחציים, פצירות ומסורים.

דילוג לתוכן