דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
כלי עבודה לנגרים וחובבי עבודות עץ
כלי עבודה לנגרים וחובבי עבודות עץ

רשימת כלי עבודה לנגרים ולחובבי נגרות

מתחשק לכם לבנות שולחן או ליצור שידת טלוויזיה לגמרי בעצמכם? אתם נגרים מקצועיים וזקוקים לכלי עבודה לעבודות עץ? חשוב מאוד שיהיו לכם את כל הכלים הנכונים. לפניכם רשימת כלי עבודה לנגרים שהם בגדר חובה לכל חובב עבודות עץ ולכל נגר מקצועי.

בשנים האחרונות, עם העלייה בפופולריות של "עשה זאת בעצמך" נגרות הפכה לתחביב נפוץ בקרב נשים וגברים כאחד. לאור העלייה בפופולריות, הגיעו אלינו בקשות להציג רשימת כלי עבודה לנגרים. התהליך של יצירת רהיט במו ידכם הוא מספק מאוד, תורם לתחושת רגיעה ושלווה וגם מאפשר לכם ליהנות משלל רהיטים הום מייד, כמו שולחנות, כיסאות ושידות. בנוסף, באמצעות עבודת נגרות תוכלו לחסוך כסף רב וליצור רהיטים בהתאמה אישית. לאור העלייה בפופולריות, הגיעו אלינו בקשות להציג רשימת כלי עבודה לנגרים.

אם גם לכם מתחשק לנסר עצים ולדפוק מסמרים, קבלו רשימת כלי עבודה לנגרים שכל חובב עבודות עץ זקוק להם:

מסור אנכי

מסור אנכי חשמלי משמש לחיתוך מדויק, קל ונקי של חתיכות עץ. באמצעות המסור תוכלו ליצור חיתוכים לא סטנדרטיים עם פינות וזוויות בהתאם לצרכים שלכם. בעת השימוש במסור אנכי חשמלי, חשוב מאוד להרכיב משקפי מגן למניעת חדירה של שבבים לעין.

 מברגה מקדחה

מברגה מקדחה היא כלי חובה לכל נגר מקצועי וחובב. באמצעותה תוכלו להבריג ברגים וכך להרכיב רהיטים ולבנות מטבחים. מומלץ מאוד לבחור מברגה מקדחה שיש בה מהירויות שונות, בגודל קומפקטי המאפשר לעבוד במקומות צרים ועם מנורת לד המאירה את אזור העבודה. באלמוג תוכלו למצוא מקדחות ומברגות ברמות שונות. החל מכאלו המתאימות לנגר החובב ועד למקדחות מברגות מקצועיות המיועדות לבעלי מקצוע.

מטר

מטר מיועד למדוד מרחקים ולבצע עבודה מדויקת. חשוב מאוד לרכוש מטר ארוך שאורכו לפחות 5 מטר, עם הדפסה של השנתות בשני הצדדים, שלא יתקפל לכם לפחות עד מרחק של 3 מטר.

פטיש

כשאומרים לנו "נגרות" כלי העבודה הראשון שעולה לנו לראש זה פטיש. הפטיש הוא כלי עבודה חשוב המשמש לדפיקת מסמרים, תקיעת יתדות ועוד. קיימים מגוון פטישים מסוגים וגדלים שונים בעלי ידיות אחיזה העשויות ממגוון חומרי גלם כמו עץ ופלסטיק.

צבת

אחרי שתקעתם מסמר, אתם מגלים שיש צורך לשלוף אותו? לצורך המשימה אתם זקוקים לצבת. בחרו בצבת איכותית עם ידיות שיאפשרו לכם אחיזה נוחה.

סט מברגים איכותי

סט מברגים איכותי הוא כלי חובה לנגר ותפקידו לשחרר, להדק להחדיר ולהוציא ברגים. כדאי מאוד להצטייד בסט מברגים עם מגוון סוגים של ראשים כמו מברג רגיל שקצה הלהב שלו שטוח, מברג פיליפס שקצהו בצורת קונוס ומברג אלן שהקצה שלו דמוי מנסרה משושה.

מלטשת רוטטת

מלטשת רוטטת מיועדת לליטוש של משטחים שונים כמו עץ, מתכת, פלסטיק וקירות. בבואכם לבחור מלטשת רוטטת, חשוב לוודא שהמנוע שלה הינו ללא פחמים המעניק אורח חיים לאורך זמן. בנוסף, מומלץ לבחור במלטשת בעלת מבנה ארגונומי שמאפשר לעבוד עם יד אחת.

אקדח דבק חם

אקדח דבק חם מיועד להדבקה מהירה ונוחה עבור מגוון עבודות כמו עץ, קרמיקה, פלסטיק וזכוכית. משמש רבות בעבודות עץ ומאפשר חיבור קל ומהיר. בבואכם לבחור אקדח דבק חם, מומלץ לרכוש אקדח בגודל קומפקטי וקל משקל, עם בסיס ארגונומי ויציב שאפשר לכם לעבוד בנוחות מרבית.

רשימת כלי עבודה לנגרים וחובבי עבודות עץ

לסיכום, בין אם אתם נגרים מקצועיים או חובבים, בחנויות אלמוג תוכלו למצוא את כל כלי העבודה לנגרים המופעים ברשימה ועוד מגוון רחב ועצום של מוצרים לעבודות עץ.

כלי עבודה לנגרים מקצועיים וחובבים

אנשי הצוות המקצועיים שלנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ויתאימו לכם את הכלים הטובים ביותר לעבודה שלכם, והכל במחירים מעולים. אז קדימה, מחכים לכם בחנויות!

דילוג לתוכן