דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
כלי עבודה למוסך - כל מה שצריך לטיפול ברכב
כלי עבודה למוסך. כל מה שצריך לטיפול ברכב

כלי עבודה למוסך – כל מה שצריך לטיפול ברכב

עבודת המכונאות, טיפול ותיקון תקלות ברכב מצריכה שימוש בכלי עבודה ייחודים. מוסכניקים, לפניכם רשימת כלי עבודה למוסך שאתם צריכים.

נתחיל מבדיחה קטנה – המכונאי שלי אמר לי: "לא הצלחתי לתקן את הבלמים, אז הגברתי את הצופר שלך" (סטיבן רייט). הבדיחה הזאת ממחישה את החשיבות הרבה של שירותי המוסך לרכב. מכונאים העובדים במוסך, זקוקים לכלי עבודה רבים ומגוונים על מנת לאתר תקלות ברכב, לטפל בהן ולתחזק את הרכבים. הכנו לכם רשימת כלי עבודה למוסך – כל מה שצריך לטיפול ברכב.

בין אם אתם מאלו שאוהבים לבצע את טיפולי הרכב בעצמם ובין אם אתם מוסכניקים במוסך, לפניכם רשימת כלי עבודה למוסך שכל חובב רכב אמיתי חייב שיהיו ברשותו:

קומפרסור

אחד המכשירים החשובים ביותר בכל מוסך הוא הקומפרסור. באמצעותו ניתן להפעיל מגוון של כלי עבודה פנאומטיים במוסך. באלמוג ניתן למצוא מגוון קומפרסורים המיועדים לשימוש ביתי ומקצועי של המותגים המובילים. לעמוד קומפרסורים.

ארגזי כלים אורגנייזרים ועגלות כלים

בכל מוסך נעשה שימוש במגוון כלי עבודה, כאשר חלקם הגדול הוא כלי עבודה ידניים. כמובן שנעשה שימוש גם בכלי עבודה חשמליים לצד כלי עבודה פנאומטיים. את כלי העבודה יש לאחסן בארגזי כלים, אורגנייזרים ועגלות כלים בכדי לשמור על הסדר ועל הנוחיות. באלמוג ניתן למצוא מגוון רחב של ארגזי כלים, מגירות כלים, אורגנייזרים ועגלות כלים. אנו מציעים פתרונות אחסון כלי עבודה מרמת המשתמש הפרטי ועד לרמת עסקי המוסכים.

מיטת מוסך דו שלבית

כדי לבצע את העבודה בנוחות וביעילות, המוסכניק זקוק למיטת מוסך. זוהי מיטה עשויה ממתכת קלה בשילוב פלסטיק איכותי המתקפלת לכיסא המסוגלת לשאת משקל של עד 120 ק"ג. למיטה מחוברים 6 גלגלים שמסתובבים ב-360 מעלות וכך מאפשרים למכונאים לסובב את המיטה, לשלוט ולכוון אותה בהתאם לצורך.

ג'ק לרכב

כל מוסך זקוק לג'ק שיאפשר להרים את הרכב ולהחליף גלגל עם תקר. קיימים מגוון של ג'קים לרכב כמו למשל ג'ק בקבוק הידראולי. זהו ג'ק קומפקטי עם משקל נמוך, הנוח לנשיאה ולאחסון. למרות גודלו הקטן, הוא מסוגל להרים משאות כבדים של עד 10 טון ולהגיע לטווח הרמה שבין 230 מ"מ ל-460 מ"מ. ג'ק לרכב נוסף שכדאי להכיר הוא ג'ק מספריים המיועד לרכבים פרטיים. הוא מסוגל להרים משקל של עד 1 טון, בעל מערכת הפעלה פשוטה ונוח לתפעול ואחסון.

שמנים ונוזלים

בכל מוסך תמצאו מגוון של שמנים ונוזלים החיוניים לרכב. הנה כמה מהשמנים והנוזלים שאנחנו ממליצים עליהם:

  • תרסיס שימון ואחזקה – זהו תרסיס המוכר בשם WD. תרסיס זה דוחה לחות וכך מגן על המנגנונים והמכונות ברכב מפני חלודה וקורוזיה. בנוסף, הוא יעיל בטיפול בחריקות, בשחרור מנגנונים תקועים וחלקים חלודים.
  • תוסף דלק לניקוי פיח – תוסף שמטרתו לנקות פיח קשיח ממערכת מנוע הבנזין שברכב. התוסף מסייע בהסרת פיח ממסילות הדלק, מסנני הדלק על ידי ניקוי של יחידות ההעברה של הדלק, מהממיר הקטליטי ומחיישן החמצן. כמו כן, הוא מסיר את משקעי הפיח ממערכת היניקה, השסתומים ותאי השריפה של המנוע. באמצעות ניקוי והסרת הפיח, תוסף הדלק משפר את הביצועים של המנוע ואת צריכת הדלק.
  • שמן מנוע – שמן מנוע הכרחי לפעולה התקינה של מנוע הרכב. כל מוסך חייב להצטייד בשמן מנוע המתאים למגוון רכבים עם מנועי בנזין ודיזל.

ציוד מגן

כאשר מתבצעת עבודה בסביבת רכבים, כלי עבודה ידניים וחשמליים, יש להשתמש בציוד מגן. הנה כמה מהם:

  • כפפות עבודה – כדי להגן על הידיים ולשמור עליהן נקיות, מומלץ לעטות כפפות עבודה. תוכלו למצוא מגוון רחב של כפפות עבודה מסוגים שונים: כפפות בד עור מחוזק משולבות בבד, כפפות עור בקר, כפפות בד בבד המאופיינות בעמידות גבוהה, וכפפות בד מנוקד למניעת החלקה. לא נשכח גם את הכפפות החד פעמיות המאפשרות לקבל תחושה מדויקת של משטח העבודה. זאת, תוך שמירה על אטימה מהחומרים בהם נעשה שימוש (שמן, גריז וכיו"ב).
  • משקפי מגן – לעתים נדרשת עבודה מתחת לרכב או עבודה עם משחזת ציר או כל עבודה אחרת הדורשת הגנה על העיניים. משקפי מגן מאפשרים ביצוע של העבודה בצורה בטוחה.
  • נעלי עבודה מקצועיות – נעלי עבודה עם כיפת מגן, אלו נעליים הכוללות חלק קשיח הממוקם באזור הקדמי של הנעל. נעליים אלו מספקות הגנה רבה ותורמות מאוד לבטיחות של העובד. הנעל כולל כיפה מברזל אשר מגנה על אצבעות כף הרגל במקרה של נפילת חפץ חד או חומר מסוכן. נעל כזאת מתפקדת כציוד מגן לכל דבר, ממש כמו קסדה, והיא תורמת לבטיחות העובד וכן ליעילות שלו במקום העבודה.

כלי עבודה למוסך הביתי והמקצועי

לסיכום, בין אם אתם חובבי רכב המעדיפים לבצע טיפול לרכב בבית ובין אם את מוסכניקים מקצועיים, ברשת חנויות אלמוג תוכלו למצוא כלי עבודה למוסך מכל סוג שהוא. בנוסף, בהגעה לאחת מחנויות הרשת, תוכלו לקבל מידע מקצועי מאנשי השירות הטכני המקצועיים שלנו.

 

דילוג לתוכן