דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
כלי עבודה לחשמלאים
כלי עבודה לחשמלאים

כלי עבודה לחשמלאים – הכל במקום אחד

כל חשמלאי יודע שכלי עבודה מקצועיים הם חלק בלתי נפרד מהמקצוע. בעבודות חשמל, יש להשתמש בכלי עבודה לחשמלאים המגנים מפני התחשמלות לצד ביצוע עבודה מדויקת בנוחות.

חשמלאי מוסמך מבצע שלל עבודות חשמל כגון גילוי ואיתור תקלות חשמל, בדיקה ותיקון של קצרי חשמל, התקנת גופי תאורה ומאווררי תקרה, החלפת חוטים והוספת קווים, הגדלת כוח חד או תלת פאזי, בדיקה ותיקון של לוחות חשמל ועוד. בשל היקף העבודה הנרחב שלו, חשמלאי מקצועי זקוק לארגז כלים המכיל כלי עבודה לחשמלאים. אם אתה עובד כחשמלאי, יש כמה כלי עבודה שאתה צריך. לפני ביצוע רכישה של כלי העבודה, מומלץ מאוד להתייעץ עם חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בכלי עבודה לחשמלאי אשר תוכל לסייע לך בבחירת הכלים המתאימים ביותר לצרכים שלך.

כלי עבודה חשמליים

תחום כלי העבודה החשמליים כולל מגוון כלים כגון: מקדחות, פטישונים ומברגות. כלים חשמליים אלו משמשים את החשמלאי באופן שוטף ויומיומי. כלי עבודה חשמליים מיועדים לקידוח בקירות ולחיזוק אומים וברגים.

כלי עבודה ידניים

לצד כלי העבודה החשמליים, החשמלאי זקוק גם לכלי עבודה ידניים. פליירים מסוגים שונים, קטרים, סט בוקסות, מסורים, מפתח שוודי ומבחר רחב של מברגים מבודדים מסוגים שונים. כל אלו מהווים חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של חשמלאי מוסמך.

כלי מדידה ולייזרים

כל חשמלאי חייב להצטייד בכלי מדידה ולייזרים שתפקידם למדוד ולבדוק זרם חשמלי, התנגדות ומתח. קיימים כלי מדידה רבים ומגוונים כמו מד טווח לייזר, סורק קירות ועוד.

סולם

כל חשמלאי זקוק לסולם שיאפשר לו להגיע בקלות למקומות גבוהים ולבצע את עבודה בצורה בטיחותית ויעילה. קיימים סוגים שונים של סולמות המתאימים לחשמלאים כמו סולם עץ דו צדדי העשוי מעת איכותי עם מוטות פלדה מגוולנים, סולם אלומיניום המאופיין ביציבה רבה ועם שלבים מונעי החלקה, וסולם טלסקופי שנוח מאוד לניוד ולאחסון בזכות היותו מתקפל.

פנס

פנסים הם כלי עבודה שימושי מאוד עבוד החשמלאי, אשר זקוק להם על מנת להאיר אזור עבודה חשוך. ישנם סוגים שונים של פנסים המשמשים למטרות שונות. פנס נטען זהו פנס עם סוללה נטענת אשר אפשר לשלוט עליו מרחוק באמצעות אפליקציה. הפנס מגיע עם כמה מצבי תאורה שונים ועם מסגרת גומי סופגת זעזועים. תוכלו להרכיב את הפנס הנטען על חצובה וכך לבצע במקביל את עבודתכם. פנס נוסף ושימושי ביותר עבור חשמלאי הוא פנס ראש. זהו פנס המורכב על הראש, וכך הוא מאפשר ידיים חופשיות לביצוע העבודה.

ארגז כלים

לאחר שסקרנו את כלי העבודה הרבים של החשמלאי, נשאלת השאלה היכן לאחסן את כל הכלים. לשם כך קיימים ארגוניות וארגזי כלים המספקים מרחב גדול לכלי עבודה בגדלים שונים. ארגז הכלים מגיע עם ידית נוחה לנשיאה ועם מגש נשלף לנוחות השימוש.

כלי עבודה לחשמלאים מוסמכים

לסיכום, העבודה עם חשמל דורשת הסמכה, מקצועיות וידע. על מנת לבצע עבודות חשמל באופן בטוח, מקצועי ומדויק, יש להצטייד בכלי עבודה לחשמלאים. אלו כלי עבודה מקצועיים וייעודיים לעבודות חשמל. ברשת חנויות אלמוג תוכלו למצוא כלי עבודה לחשמלאים מוסמכים. בנוסף, בהגעה לאחת מחנויות הרשת, תוכלו לקבל מידע מקצועי מאנשי השירות הטכני המקצועיים שלנו.

דילוג לתוכן