דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
כלי עבודה לגינה
כלי עבודה לגינה

כלי עבודה לגינה מושלמת – מרגישים אביב באוויר

מרגישים את עונת האביב באוויר? רוצים לטפח את הגינה שלכם לאחר החורף? הכנו עבורכם רשימה של כלי עבודה (ולא רק) שכל בעל גינה זקוק להם כדי ליצור גינה יפה ומטופחת.

יש לכם גינה או חצר? אז אתם בוודאי מכירים את התחושה המופלאה הזו של לשבת בחוץ על כיסא נוח עם כוס משקה ביד. ליהנות מהפרחים היפהפיים, עצי הפרי והמדשאה הירוקה. אם מתחשק לכם להשקיע וליצור גינה מרשימה, אתם זקוקים לכלי עבודה. לפניכם כמה כלי עבודה לגינה שכל חובב גינון צריך.

כלי עבודה לגינה, מתחילים בסקירה:

חרמש חשמלי

הכלי חרמש חשמלי מיועד לחיתוך דשאים ועשבים, באזורים שבהם מכסחת הדשא אינה מגיעה אליהם. חרמש חשמלי עובד על סוללה נטענת ומבטיח ביצועים ביעילות מרבית. מומלץ מאוד לבחור חרמש חשמלי שכולל שתי מהירויות – מהירות גבוהה ליישומים תובעניים ומהירות נמוכה המיועדת למיקסום זמן העבודה.

מכסחת דשא

כדי שהדשא שלכם יהיה באורך אחיד ולא ייראה מוזנח, אתם זקוקים למכסחת דשא. חשוב לבחור במכסחת דשא איכותית וחזקה אשר מפסיקה את פעולתה בעת עומס. בדקו שידיות המכסחה נוחות לאחיזה ושהן מתכוונות ומתקפלות לאחסון נוח. כמו כן, מומלץ לבחור במכסחת דשא בעלת כמה כיווני אורך חיתוך המחוברת לכבל חשמלי ארוך ומגיעה עם מיכל איסוף דשא גדול. כאן תוכלו למצוא מגוון מכסחות דשא.

גוזם גדר חיה

גוזם גדר חיה נועד לגזום גדר צמחייה ולהעניק לה מראה אחיד ומסודר. חשוב לבחור גוזם איכותי עם גובה מתכוונן אשר יוכל להגיע לגובה רב מבלי שתצטרכו לטפס על סולם. בנוסף, על הגוזם להיות בעל להב חזקה המאפשרת לבצע חיתוך מדויק ומהיר. כדאי לוודא שהגוזם בעל עיצוב ארגונומי המאפשר לאחוז בו בנוחות ולבצע את עבודת הגיזום ללא מאמץ.

צינור השקיה

צינור השקיה נועד להשקות את הצמחים, הפרחים והדשא שבחצר שלכם. לצד צינורות השקיה רגילים הכוללים חיבור למים ועובדים בשיטת האקורדיון, ישנן גלגלות מים אוטומטיות אשר ננעלות כאשר הן מגיעות לאורך הרצוי. ניתן לתלות אותן על הקיר ובזכות מנגנון הנעילה, השימוש נוח וידידותי במיוחד.

דשא סינטטי

דשא סינתטי נחשב לפתרון מוביל בתחום עיצוב הגינות. כל זאת, בזכות היתרונות הרבים שיש לדשא סינתטי על פני דשא טבעי. דשא סינתטי שומר על צבע ירוק ויפה בכל ימות השנה ללא צורך בהשקיה, דישון, הדברה וכיסוח. בכך, הדשא הסינתטי מאפשר לכם לחסוך כסף רב, זמן ומאמץ. בנוסף לכך, בניגוד לדשא טבעי המצריך תקופת הסתגלות של חודש עד אשר הדשא מתגלה במלוא תפארתו, דשא סינתטי נראה יפה ומרשים מיד בסיום ההתקנה שלו.

אדניות

חצר יפה ומטופחת אינה שלמה ללא אדניות לצמחים ולפרחים. קיימים מגוון אדניות בגדלים ובצבעים שונים לבחירתכם. מומלץ מאוד לבחור אדניות קלות משקל העשויים מפלסטיק העמיד בפני פגעי מזג האוויר. כדאי להתייעץ לגבי האדניות המתאימות לעציצים שלכם. בחרו באדניות עם עיצוב שייתן טאץ' מעניין ומרשים לגינה.

מרגישים אביב באוויר – כלי עבודה לגינה מושלמת

עונת האביב כבר כאן וזהו בדיוק הזמן להתחיל בטיפוח הגינה שלכם. כלי גינון – כלי עבודה לגינה – איכותיים הם חיוניים ליצירת גינה יפה ומפוארת. אין זה משנה אם אתם מתחילים לבנות גינה או משדרגים את הגינה הקיימת שלכם, ההמלצה שלנו היא לרכוש כלים איכותיים.

דילוג לתוכן