דלג לכותרת התחתונה
משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
  • משלוח חינם* ברכישה מעל 800 ש"ח
טלפון שירות ומכירות - 072-3933313
חימום הבית - מתכוננים לעונת החורף
חימום הבית - מתכוננים לעונת החורף

חימום הבית – מתכוננים לעונת החורף

מתכוננים לעונת החורף עם מגוון מוצרים לחימום הבית שיעניקו לנו חורף חמים ונעים.

החורף כבר כמעט כאן וזה בדיוק הרגע להכין את הבית לקראת הגשמים והקור שבדרך. אז איך עושים את זה? בקלות. את חימום הבית נבצע עם מכשירי חשמל ייעודיים שיאפשרו לכם לחמם כל חדר ואזור בבית בקלות ובנוחות. הנה כמה הצעות שיהפכו את החורף הקרוב לנעים ומפנק במיוחד.

התכרבלות מפנקת בחדר השינה

כשהמעלות מתחילות לצנוח, אין כמו להיכנס בסוף כל יום אל תוך מיטה חמימה. סדין חימום חשמלי זוגי או יחיד, מבית אלקטרו חנן, יאפשר לכם ליהנות מהתחושה הזו תוך דקות ספורות. הסדין בעל שתי דרגות חימום, כך שתוכלו לכוון אותו בדיוק לרמת החום המועדפת עליכם. עוד אפשרות מהנה לא פחות, מספקת שמיכת החימום החשמלית של זק"ש. השמיכה עשויה מבד נעים ומלטף ובעלת שלוש דרגות חימום לבחירה. חוששים מלהירדם לפני שכיביתם את השמיכה? אל דאגה, לשמיכה מנגנון בטיחות ייחודי המאפשר הגנה מרבית.

מחממים את חדר הרחצה

אין מישהו שלא מכיר את החוויה המפוקפקת של יציאה מתוך מקלחת חמה הישר אל חדר קר ורצפה קפואה. החדשות הטובות הן שיש מגוון תנורי חימום שיאפשרו לכם להפוך את החוויה הזו להיסטוריה רחוקה. אחד מהם הוא מפזר חום לאמבטיה מבית אלקטרו חנן. המכשיר ניתן לתלייה על הקיר ומופעל על ידי חוט משיכה. הוא שקט ובטיחותי ונחשב לאידיאלי עבור חדר האמבטיה ואף מתאים לשימוש בחדר הילדים. בעל שתי דרגות חימום.

בבית ובמרפסת – נהנים מטמפרטורה נעימה

אם אתם אוהבים לארח או ליהנות מזמן איכות במרפסת, בגינה או בגג הפרטי, אין סיבה שלא תעשו את זה גם בחורף. מקרן חום אינפרא colder – RIO 2000w הוא מכשיר ייחודי המאפשר חימום מהיר של כל חלל בבית וגם בחוץ בזכות טכנולוגיה מתקדמת המספקת עוצמת חימום גבוהה תוך שימוש חסכוני בחשמל.

מוצרים לחימום הבית קונים באלמוג – מותגים שמביאים הביתה

אלו הם רק חלק קטן מהמוצרים לחימום הבית שמבטיחים להפוך את החורף הזה לחוויה של ממש, זה הזמן להכניס אותם הביתה ולהתפנק. אלמוג – מותגים שמביאים הביתה, מציעה מגוון רחב של פתרונות לבית, לגינה ולעסק. בין אם זה כלי עבודה, מוצרי חשמל, צבע וכלים סניטריים, ריהוט גן ואחסון, ציוד קמפינג והלבשה – אנו עומדים לשירותכם. צוות היועצים המקצועיים שלנו יסייע לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם. לנוחיותכם, ניתן לבצע הזמנות דרך האתר ולקבל במשלוח מהיר עד הבית או לאסוף את ההזמנה באחד מהסניפים.

דילוג לתוכן